Bye Bye Love

ASSALAMMUALAIKUM




Hai y'all. Apa khabar? Long time no post. So long from June until today. Hummmm. I wanna make this entry as short as possible because I am so lazy and I don't know what to say.

Okay. So, I just wanna say this someone but I am really scared to tell him because I know he already move on and I am fine with that. So I want to make things clear between us.


Hai. Tom. I miss you. Hehe. Tapi..aku tahu kau dah tak ada apa apa perasaan kat aku lagi kann? Sebab aku tahu kau dah move on and I know kau mesti dah suka orang lain. Haahaha. Look, apa yang aku minta daripada kau dulu kau dah balas. Dulu aku minta kau hilangkan perasaan kau kat aku and now itu yang aku dapat. Thanks :) 

But...kenapa aku tak suka? Sebab kau layan aku dingin. Bila kau layan aku dingin aku makin suka kau. Hahaha. Pelik kan? Seriously, aku rasa bodoh sangat sebab aku suka kau bila kau tak endahkan aku, Tapi bila kau mula ke sawit sweet setan kau tu, aku benci kau sangat sangat. Pelik? Aku lagi pelik dengan perasaan aku. 

Tapi, aku rasa better macam ni kot. Bila kau rapat dengan perempuan lain, aku jealous dan buat aku tak suka kau, and this is sangat sangat bagus. Tolong aku. Aku tahu kau nak move on and aku nak move on. Kita lupakan satu sama lain. I know all this time kau treat aku sama macam perempuan lain. Tapi aku different. Aku tak layan kau macam lelaki lain. Aku layan kau jahat sebab aku tak tahu macam mana nak layan kau sepatutnya. Yup. aku budus. Heee~
Tapi aku benci kau tapi aku sayang kau. Sengal bukan? Tapi sekarang kau layan aku and my girlfriends different. Kau layan kami seperti kami adalah someone you used to know before tapi kita makin jauhhhhh dan aku tak pasti aku patut rasa apa.

Terlalu banyak ruang kau dah bagi kat hati aku. Kau mula fade away from my heart sebab kalau sebelum ni kau dingin sekejap je. Tapi sekarang kau mula berubah 360 degree. Kau layan perempuan kelas kau lebih rapat and terlalu banyak ruang kau tinggalkan dalam hati aku.

So, to be honest part of you dalam hati aku dah berganti dengan lelaki lain. Lelaki yang layan aku dengan baik waktu kau layan aku dengan aku dingin. See. You see the pattern. Kau dulupun layan aku dengan baik sebelum aku suka kau sebab tu tetiba aku suka kau. Sekarang kau layan aku dingin, ada orang layan aku dengan baik, so you know my heart pun mulalah bertukar arah. So..I know kau pun suka kan kalau we both move on. Hehe
Maybe aku hanya akan jadikan kau one of my sweetbad memories. Thanks for everything. You are one of someone I love before, not one of someone I crush before. See the different. 

Before this aku ada cakap, aku crush kat ramai lelaki tapi yang aku betul betul love? Tak tahuu~ Hehe. Tapi siapalah aku nak cakap pasal cinta sebab aku terlalu bodoh dan muda untuk rasa perasaan cinta. Cinta to a guy is different dengan rasa sayang pada Allah, Rasul, Family and Friends. DIFFERENT. So, seriously aku pun tak pasti.,

So...........let's end it here. If you read this Tom, thank you and I hope you understand. And lagi satu, nak bagitahu...

Kau adalah orang paling penyabar aku pernah kenal. Kau sabar dengan layanan aku walaupun aku tak tahu kau sabar sebab apa. Aku nak kau tahu aku tak pernah bagi harapan kat kau selama ni, aku just express kan apa yang aku rasa je. Yup. Aku memang suka kau. Ya. Tapi kan aku dah cakap, bila kau layan aku macam ni terlalu lama perasaan tu hilang sikit demi sikit. Dan yang paling penting, aku tak pernah mainkan perasaan kau. Tak pernah. Never. Never. And aku harap kau pun tak pernah berniat nak mainkan perasaan aku. Cukuplah hanya seorang lelaki yang pernah tinggalkan parut dalam hati aku selama ni and I want you to remain be the guy in my heart, but I don't think my heart will allow me to do that because keep you in my heart just make parut luka yang sedia ada semakin sakit dan memedihkan. 




See. Bila aku kata nak buat entry pendek, memang macam ni lah jadinya. Ishhh. Ishhh. Okay guys, thank you sebab baca one of my idea untuk biography aku one day. Kakakakakah. Guys, sorry. Bye Bye :) Adios Amigos.