MAY INCOMING

ASSALAMMUALAIKUM



Hai y'all? What up bros? Pejam celik dah nak masuk bulan May dah sekejap saja lagi. Hummmm. And that's mean Peperiksaan Pertengahan Tahun juga semakin hampir. Ya Allah. Cepatnya masa berlalu bukan? Tanpa disedari begitu laju masa berlalu.

Untuk PPT ni, principal of my school challange my classmate untuk dapatkan 10A. I dont really sure if I can reach that, but i will try my best. In Shaa Allah.

Okay....

What's next? Apa yang Tiqa nak cerita ni?

Huh!

I  have something to tell. Hummmmmmmmm.

I'm joining Forum Remaja Peringkat Daerah. And I'm one of the wakil from my school. Okay yang turut terlibat:

  1. Anas - my junior yang sangat sangat becok
  2. Aina - my classmate 
  3. Raihan 
Just hoping I can do the very best I can. My position this time? Tiqa dapat jadi Panel ke 3. Kali ini dapatlah role penting sikit untuk pertandingan ini. Heeeeee~ And since I'm joining this competition, my pengagihan masa agak kelam kabut and i'm not sure how to handle it, TBH. Hummmmm. Oh ya, the competition will be held on 22 April. Yes. This Tuesday. Fuck it. And we actually just have our practise for just a week. Hummm.

Yesterday sekolah Tiqa telah adakan Pertandingan Marching and Hari Kokurikulum. And guess what? Tiqa telah menyertai pertandingan kawad tersebut. Which side am i this time? Jeng.....Of course Tiqa setia dengan BSMM. Lol. Yeah. And this time kami, pasukan BSMM mendapat tempat PERTAMA dalam Pertandingan Kawad Kaki kategori NGO. Alhamdulillah. Rezeki pasukan BSMM yang penat berlatih. Dan mungkin rezeki tahun akhir Tiqa and my buddyz yang dah jadi senior tahun ni ;)

Dan tidak terlupa juga, saja nak bagi tahu Tom dapat anugerah as ketua platun terbaik. Hahaha. Congrats man :) Motif bagi tahu y'all? No motifs :P

Okay. Oh yea. Last entry I already talked about my UB1 right? Hummmm. Untuk UB1 hari tuuuu, Tiqa dapat 8A1B1C. Alhamdulillah. Hummmm.

So? Apa lagi? I think I gotta go :) Love y'all. Adios amigos