H a p p y N e w Y e a r

A S S A L A M M U A L A I K U M :)



Hai y'all. Apa khabar? I just want to wish "Happy New Year" to semua yang sedang view blog Tiqah *walaupun tak ada yang view pun* So what is your azam untuk tahun baru ni?

My azam untuk tahun ni sama macam manusia lain juga, untuk jadi manusia yang lebih baik. Betul menjadi manusia yang baik adalah bila kita menjadi seorang Muslim yang sejati, anak yang patuh, pelajar yang cemerlang dan rakan yang sentiasa mendengar dan membantu rakan bukan hanya dalam waktu susah. Wahh, satu ayat yang mudah tapi sebenarnya susah nak dicapai.

Okay, ada lagi yang Tiqa nak cerita ni. As a gift I got good result in my PMR, my parents bought for me a xbox 360 berserta xbox kinect. Tiqa dapat benda ni 30/12. Haha, sebenarnya agak lame juga lah Tiqa baru dapat benda ni. Orang lain dah ada, Tiqa baru nak terkebil kebil beli. But it's okay. At least Tiqa nak guna benda alah ni dengan sebaik mungkin. Hope tak mengganggu waktu pembelajaran Tiqa pula. Ngeee :D

Baiklah sudah tiba waktu untuk angkat jari dari keyboard. Idea untuk tulis pun dah kering. So y'all, Happy New Year. Tiqa harap dan berdoa tahun baru ini kita semua akan menjadi manusia, dan yang penting menjadi seorang Hamba Allah yang lebih baik. Amin :)